maandag 18 april 2016

even voorstellen


Dit is de eerste post op mijn blog! Ik zal mezelf even voorstellen. 

Ik ben Esmée. Ik ben zeventien jaar oud. Nadat ik vorig jaar mijn HAVO diploma heb gehaald, ben ik de PABO gaan doen. Ik heb nou niet echt speciale of boeiende hobby's. Ik vind alles wel leuk om te doen eigenlijk, of het nou mijn kamer opruimen of fietsen is. Over mijn kamer gesproken. Ik ben altijd bezig met opruimen, dingen veranderen, toevoegen of weghalen. Ik kijk vaak Vtwonen en scroll eindeloos door Pinterest. Ik ben zo iemand die al precies weet hoe mijn huis er later uitziet. Verder ben ik graag buiten. In de winter wat minder, maarja. Ook hou ik van fotograferen, nieuwe plekken bezoeken, kleding, make-up, bloggen, met vrienden zijn, inspiratie opdoen, gezond eten, muziek luisteren, koffie en mezelf uiten. 

Nou, dit was een klein stukje over mij. Doei!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten