woensdag 20 april 2016

hot spot: yoghurt barn haarlem


Ik was vorige week een dagje naar Haarlem met mijn vriend. We waren allebei vrij, en het eerste waar ik dan aan denk is iets leuks doen. We besloten naar Haarlem te gaan, omdat het een stad is waar we allebei heel graag komen. Het is mijn lievelingsstad en ik ben zeker van plan er op een dag te wonen. Ik vind dat er een erg fijne sfeer hangt. Er zijn vaak evenementen en leuke koffietentjes en andere kleine winkeltjes. Het centrum heeft veel mooie, oude gebouwen, grachten en een grote kerk met een mooi stadhuis. Wanneer ik in Haarlem ben is er altijd wel een trouwerij. Ik word er zo blij van als ik het zie, omdat de mensen zelf ook zo blij zijn.  



Ik ben al vaak langs de Yoghurt Barn gelopen, maar ben er nooit geweest. Altijd kijk ik even naar binnen, omdat het er binnen zo leuk uitziet. Daarnaast hou ik ontzettend veel van yoghurt en de verschillende toppings die je erop kunt doen. Maar om de een of andere reden ben ik er nooit heen geweest. Vorige week was dus anders. Mijn vriend zag me weer eens naar binnen gluren en zei 'Nu gaan we er gewoon heen'. Op de terugweg gingen we naar binnen en bestelden twee medium bakjes yoghurt en twee koffie. Ik nam een caramel macchiato en mijn vriend een latte. Ik vond de caramel macchiato heel erg lekker. Het was eigenlijk een latte macchiato met caramel siroop eroverheen. Van de yoghurt kozen we Merry Berry (jam, bosbessen en framboos) en Crazy Cookie (kiwi, bastogne koek en kaneelsuiker). Je kunt er voor kiezen om het mee te nemen of in het café op te eten. We vonden ze allebei zo lekker, dat we uiteindelijk de yoghurt gedeeld hebben. Hieronder foto's  van de tafel waar we aan zaten en onze bestelling. 




Er zijn ook vegan opties. Je kunt kiezen voor sojayoghurt of een latte met sojamelk. Verder zijn er mogelijkheden voor een picknick, high tea, brunch of ontbijt. Wij gaan er zeker nog een keer heen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten