maandag 25 april 2016

what's in my bag?





Ik sleep altijd een tas met me mee, waar ik ook heen ga. Het maakt niet uit of er nou alleen een oplader in zit of een hele verzameling aan onnodige spullen. Het voelt voor mij heel raar om een geen tas mee te hebben. Het voelt leeg en het voelt alsof ik onvoorbereid ben. Er zijn een aantal dingen die ik standaard mee heb op een dagje weg. Dit zijn mijn essentials. 





  •  Een flesje water
Ik vind het fijn om een flesje bij me te hebben, want ik merk al snel dat ik te weinig gedronken heb. Ik krijg last van m'n ogen, krijg een droge keel of voel me heel moe.
  • Lippenbalsem

Genoeg water drinken zorgt ook voor mooie lippen. Helaas heb ik daar niet genoeg aan, omdat ik vaak mijn lippen lik. Dit is iets wat ik doe als mijn lippen droog zijn, maar eigenlijk maakt dat het alleen maar erger. Het is echter moeilijk om te stoppen, want ik doe het automatisch. Daarom kan ik ook moeilijk de deur uit zonder mijn vaseline.

  • Oortjes en iPod
Ik hou er enorm veel van om in de zon te lopen met mijn lievelingsmuziek aan. Daarnaast vind ik het ook fijn op de fiets of in de trein. Het is weer eens wat anders dan luisteren naar verhalen over de levens van medepassagiers.  


  •  Zonnebril 
Ik vind een zonnebril erg veel toevoegen aan een outfit. Ook vind ik het leuk om naar mensen te kunnen kijken zonder dat ze weten dat ik kijk, want tja, dat doe ik vaak. 
  • Geld en pasjes
Ik neem niet altijd mijn portemonnee mee, omdat ik niet onnodig geld uit wil geven. Ik heb hem bijvoorbeeld nooit mee naar school, omdat ik anders eten ga kopen. Tijdens een dagje weg kan ik uiteraard niet zonder. 
  • Notebooks
Op de foto zie je ook twee notebooks. Ik heb een standaard notebook, die fungeert als journal en random notebook. Het kleine notebook is een notebook voor happy thoughts. Ik vind het fijn om hier in de trein of in een café in te schrijven.


  • Disposable camera

Naast schrijven over plekken maak ik ook foto's. Daarvoor gebruik ik bijvoorbeeld ook mijn disposable camera, die je ziet op de foto.

  • Een vest of trui

Uit mijn Kånken steekt bovendien nog een vest. Ik vind het handig om een vest bij me te houden, want ik wil me nog wel eens te koud kleden omdat ik per se iets aan wil.

1 opmerking:

  1. Leuk idee om steeds zo'n disposable camera mee te nemen, en oortjes kunnen bij mij zelf ook nooit ontbreken!

    BeantwoordenVerwijderen