vrijdag 16 december 2016

19x een kerstboom op een andere manier


Weinig ruimte in huis voor een kerstboom? Wil je weer eens wat anders of heb je misschien niet genoeg tijd om de boom op te zetten? Probeer dan eens een van deze ideeën uit. Gebruik een snoer met lichtjes, foto's of tape. Hier zijn 19 versies van een originele kerstboom in huis.

van een lichtsnoer



Bekijk nog 18 andere afbeeldingen hieronder.






 van takken

Dit is waarschijnlijk wel de goedkoopste optie in deze post. Het enige wat je hoeft te doen is een paar takken zoeken in het bos. Hang hier wat kerstversiering in en op een simpele, goedkope manier breng je toch de natuurlijke sfeer van een boom in je huis.


van domino





van hout





Maak bijvoorbeeld een moodboard door foto's op de plankjes te plakken of prik je ontvangen kerstkaarten erin. 




een poster





 van tape 





Hang in deze boom ook slingers, lichtjes of combineer het met punt zeven.

 van foto's 



Dit kun je doen met foto's met een kerstsfeer, familiefoto's of ontvangen kerstkaarten. 

 van kerstversiering 




Hang slingers, kerstballen en andere kerstversiering in de vorm van een kerstboom op de muur. Hang aan de kerstballen bijvoorbeeld een mooi lint en bevestig deze aan de muur met een punaise of washi tape. Voor het gemak kun je met tape de vorm van een boom op de muur zetten. 

 met plankjes





Ik heb al de foto's via Pinterest gevonden en deze zijn dus niet van mij. 

Ik hoop dat ik je geïnspireerd heb met deze foto's. Voor meer kerst inspiratie voor in huis kun je een kijkje nemen op mijn Pinterest bord hier







Geen opmerkingen:

Een reactie posten